2011-01-13

Då har vi snart gått in en halv månad på det nya året och som vanligt är det ju absolut ingenting specoellt. Onskolningen på dagis fortsätter och verkar gå ganska bra. Synd bara att tjejen hitter bli trött så snabbt och då blir hon lite klängig och grinig. Sitter på jobbet nu och jobbar till 8 i morgon bitti, Patric börjar kvart i 7 så Tilden sover hos farmorn och farfarn för att det ska gå ihop. Så när jag slutar hämtar jag upp lillhjärtat och så åker vi till dagis. Ser fram emot när vi går hem därifrån och hon kommer vara helt slut å så lägger vi oss tillsammans i sängen och sooooover. Ska bli sååå skönt. Annars då?
Händer inte så mycket då det är jobb för Patric, jobb för mig och inskolning på dagis för Tilden så det är allt vi hinner med. Båda 2 börjar bli ganska trötta så vi kommer i en liten formsvacka.... Men snart så kommer det vara på rätt spår igen.

Imorgon är det, skulle det varit dagen D och det gör ont inombords. Det gör verkligen ont... Men precis som då det hände börjar jag lägga det längst ner i lilla ryggsäcken för att glömma bort.

Tur att jag har världens finaste lilla tjej







Har för övrigt köpt nya vinterskor åt Tilden. Helt otroligt vad man kan köpa åt sina barn, har nog aldrig lagt ner så mycket pengar på ett par skor och då kan hon bara ha dom nån månad. 700 kr för ett par Viking skor. Fantastiskt dyrt. Men huvudsaken är att hon är varm om tossingarna

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för en mysig helg:)

2011-01-16 @ 11:17:45
URL: http://linamarlene.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0