Tisdag, jätte tidig morgon

Klockan är snart 6, vilket betyder att jag har 2 arbetstimmar kvar. Sen kommer jag att gå och lägga mig för att sova på jobbet för har en liten utbildning halv 11 till 12. Känns inte allt för motiverande eftersom att jag ska jobba natt i natt också. Men får försöka sova lite smålurar här och där. Idag ska vi även hämta bäddsoffan som vi ska ha i vårat gästrum och det känns härligt :) Det är så skönt att man börjar fylla ut rummen nu. Det tar ju sin lilla tid att boa in från 2rok till 5 rok. Men vi kämpar på och det tar sig visst sa mordbrännaren :)

Hade sett fram emot att få umgås mycket med Patric nu idag eftersom han är ledig men nu blev ju planerna lite ändrade men får väl ta igen det nån annangång... Om sisådär 2 veckor kanske när vi är lediga tillsammans igen...
Saknar att aldrig träffas helt och mycket. Har vi tur har vi kanske 2 lediga dagar tillsammans i månaden och det är lite tråkigt, dels för våran skull men framförallt för Tildes skull. Men då vi är lediga tillsammans har vi sagt att vi ska försöka planera in lite roligare saker som vi kan göra hela familjen tillsammans.

Nej ni, nu vet ja inte mer vad jag ska skriva men vi syns och hörs











Mitt lilla hjärta :) Saknar dig...

och dig med älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0