Onsdag och leeedig :)

Skulle kunna göra hur många smilegubbar som helst där efter. Är sjukt jäkla trött men idag fick jag sova till ungefär klockan 14 :) Så häärligt. Hämtade Tilde vid 15 och nu har vi börjat med middagen. Jag och Tilden äter själv då Patric jobbar till 20 ikväll. Oftast tycker jag det är tråkigt men idag känner jag lite av att jag vill njuta av kvalitetstid med mitt lilla busfrö.
Är nu ledig tills på lördag och på söndag så har jag tagit semester då vi ska på tjejfest/kväll på lördag.
I morgon ser jag fram emot att bara lata, men ja måste ju kliva upp med busfröet som ska på dagis klockan 9 :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad härligt de låter! Och tjejkväll, då fåru dricka lite vin åt mej med! För ja antar att det inkluderar alkohol..? ;) Hur ser de ut för dej på fredag, jag å Sandra ska nog ut till Birsta o shoppa lite barnkläder å du får jättegärna hänga på om du vill o kan :) Sidney har hål i rumpan på hälften av sina brallor! Den andra hälften e för korta i benen så hon ser ut som ett litet skämt ;) hehe.. Jag slutar ju 9 på fredag morgon o tänkte åka hem o duscha då direkt men ja gissar på att vi borde va på plats i Birsta strax före 11 el nåt. De hänger på snigel-mia antar jag.... :P



Nu skaja hoppa i sängen o kolla på secret diary of a callgirl, GUUUUD så ja älskar den serien!!! :D :D :D

Sov gott Fairy Michis ;) kram

2011-02-23 @ 21:13:41
URL: http://marinaevelina.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Jag tror visst att våra små är dagiskompisar! :)

2011-02-24 @ 10:06:55
URL: http://saracla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0