Såå trött

Jag och Patric började se en film nu ikväll men det slutar på samma sätt jämt. Antingen redan i början som idag eller lite senare, oftast när den närmar sig sitt slut så somnar jag. Det slår typ aldrig fel. Ikväll somnade iaf älsklingen i bra tid. Klockan 20.00 låg hon sött och sovde, och det var guld värt för de va ju ett tag sen sist. Den här tjejen håller sig ju gärna vaken till 23.30 typ.

Fick en härlig julklapp iaf från skolan idag. 2 uthämtade tentor som båda 2 var godkända och det är det enda som spelar någon roll :) i morgon ska jag se om jag kan hämta ut/ få veta läkemedelsberäkningen fast den vet jag redan att jag inte har klarat. Men det känns ändå ok. 2 omtentor istället för 4 känns riktigt ok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0