Förlovad :)

På julafton överraskade älsklingen mig med en ring :) som jag har längtat efter den ;)
Det var en bra och lugn jul i år. Av patrics föräldrar fick vi en resa till London så dit ska vi bege oss i maj ev. Inte spikat när det blir av än:) Både jag och Patric har velat åka dit så det aka bli riktigt spännande faktiskt :)
Sen handlar ju inte julen om oss vuxna utan om våra kära små :) och våran lilla tjej verkar ha blivit riktigt nöjd faktiskt. Ni får ursäkta om det är stavfel men jag har knäckt skärmen på min telefon så den är gigantisk stor spricka i den, så det kan vara lite svårt att se ibland :)
I natt så jobbar jag iaf, har varit lite nervös innan då det var så längesen. Men det känns så bra. Härliga jobb :) underbara människa :)

Här kommer en bild på min tillfälliga ring, det är bara en låtsas ring han köpt för att ge mig då dom riktiga (vanlig slöt guldring kommer i slutet av veckan)

Å bild på sötingarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0