Ungefär såhär har hela dagen spenderats :)...

img_4744 (MMS)

Ungefär såhär har hela dagen spenderats :) förutom en kort avstickare till birsta för att köpa avmaskning till katten och blommor till våran altan :) så härligt att få fixa till lite men skulle vilja göra mycket därute. Sen hälsade vi på Patric på jobbet en snabbis då vi ändå var bredvid hans jobb och där hittade jag ett fint ute bord med fåtöljer. Kostar väl skjortan men ligger under min Jag vill ha lista. Stod ingen prislapp och Patric hann inte kolla. Har förövrigt fått en iphone i påskpresent av min älskling :) trodde aldrig ja skulle skaffa en men den är tusen gånger bättre än htc:n Nej nu mysa med älsklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0