Söndag...

Igår så latade jag mest men lyckades klämma in lite städning faktiskt. Tilde åkte vid 11 snåret så jag hade ingenting att göra. Tog ett härligt bad innan Patric kom hem ifrån jobbet. Vi käkade middag, potatisgratäng och soltorkadtomat oc feta fylld fläskfile Gott!!! Sen kollade vi efter vad det gick för filmer på bion men vilken besvikelse... Fanns inget vi ville se, ja kunde tänka mig scream men den kan ja lika gärna se i tv-soffan oc Pattric kände lika fast för Sucker Punch. Så vi åkte hem till Millan oc spelade spel med enne och Marcus istället. Monopol blev det. Jag oc Millan var dom som var närmast en seger medans Patric åkte ut snabbt. Monopol kan bli så jäkla långdraget så vi spelade inte klart :)
Så runt halv 12 snåret åkte vi hem och bäddade ner oss. Å nu så har Patric åkt på jobbet igen och jag sitter här i min ensamhet och väntar på lillgrynet som ska komma hem vid lunchtid nångång :) Å det ser jag fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilka äventyr hade dom tagit med grodan på ? :D

2011-04-17 @ 22:02:30
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0