Påskdisco

Idag har dom påskdisco på dagis och Tilde ska självklart vara utklädd till påskkärring. Det som är tråkigt ar att hon börjar 6 på dagis idag eftersom att jag jobbar natten och Patric börjar kvart i 7. Så jag hinner inte se min lilla påskkärring och det är Patric som får fixa iordning henne. Jag har plockat fram kläderna som hon ska ha på sig, jag instruerade Patric i hur han ska måla henne så jag är smått avundsjuk på honom just nu... Haha

Apropå dagis så har ju Tilde en pojke där som verkar smått förtjust i henne och det tycker ja är jättespännande. Tilde ser kanske inte likasant på situationen för när Patric hade hämtat henne igår berättade personalen att pojken i fråga hade varit väldigt mysig med Tilde, han hade pussat och kramat henne och tillslut hade hon blivit less och puttat honom. Stackars pojke... :) Nu får man väl skämmas över att man har ett våldsamt barn :/

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha Nä Hjalmar kan vara väldigt på så jag förstår henne! Hon var jättesöt som påskkärring såg jag när jag lämnade H idag. :)

2011-04-20 @ 09:26:40
URL: http://saracla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0