Onsdag

Idag känns det lite bättre, Har fortfarande ett smått illamående över mig men jag provade mig på att äta frukost vid 12 snåret och den ligger fortfarande kvar i min "lilla" belly (det får ni ta med en nypa salt) :) Sen har jag upptäckt att tydligen så skickades mina betyg inte med automatik så nu har ja letat som en dåre för att hitta mina betyg så jag kan skicka in (tur att man är smart så man kommer ihåg efter ca en timme vart man hade papperna sist, japp i mars 2009 hade jag dom i Patrics bil, och jepp där låg dom fortfarande) Haha är ni inte imponerad över mitt minne, Måste ju säga själv att jag är fantastisk... Har fortfarande inte hittat laddaren till kameran och det ger mig ångest. Så mycket bilder som man skulle ha kunnat foto på min underbara dotter. För just nu händer det så mycket. Just nu är hon inne i en fruktansvärd klätterperiod. Och favoritsysselsättning är att klättra upp på köksbord och vardagsrumsbord.
Just nu är hon på dagis å ja ska hämta henne runt strax efter 4 tänkte jag. Måste bara åka och köpa sylt först för idag blir det våfflor till middag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0