Jobbar natten

Och sen kommer jag att ha semester i en vecka. Tog ledigt i påsk då jag inte vill missa en enda högtid med min älskade unge. Jag vill ge henne samma känsla som min mamma gav mig när jag var liten. Tyvärr är inte påsken vad den var då och det tycker jag är lite tråkigt för när man var liten såg man ju fram emot påsk NÄSTAN lika mycket som julen. Älskade våra högtider när jag var liten, Släkten som samlades och det var bara mysigt. Älskar visserligen fortfarande alla högtider. Och jag hoppas att Tilde kommer känna precis likadant som jag gjorde.
I år åker vi iaf hem till mammsen och pappsen och firar där. Blir skönt att åter igen få åka bort på en högtid då vi hade julen, och hur mysigt det än är så blir man slut :)
Sen har vi bestämt att vi ska åka till farmor och hälsa på på söndag. Hon ligger fortfarande kvar på sjukhuset så...

Sovde till halv 4 idag så än så länge så känner jag mig riktigt pigg faktiskt. Men jag ser ändå fram emot att lägga mig i sängen och sova när jag kommer hem. Är nått speciellt med att lägga sig och sova efter ett nattpass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0