Jobbade natten som var

och den började verkligen kanon. Hela natten rullade på hur bra som helst. Strax före 6 började jag känna mig lite illamående men det är ju inte så konstigt eftersom att man kanske behöver få nått i magen men de hjälpte inte. Min söta kollega klev upp å så gjorde vi morgonbestyren. När toaletten var ockuperad började ja känna mig jättekonstig så ja gick ut och tog frisk luft och jag hann bara komma ut så kräktes jag. 2 ggr utomhus sen kände jag mig bättre tills det var dags att sluta vid 8. Mådde sjukt dåligt hela vägen hem å precis när ja kliver ut bilen hemma börjar ja kräkas. Å så hann ja springa in för att fortsätta. Sen höll ja på så nån timme tills ja kunde lägga mig och sova runt 11 tiden. Sovde några timmar å så kände jag mig bättre tills jag provade att äta (tydligen inte OK)
Så är det nån vänlig själ som känner att den vill ta över min kära magsjuka så varsågod. 2 ggr på en veckas tid är inte OK...

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh stackare! Hoppas du kryar på dig snabbt.

2011-04-12 @ 20:46:10
URL: http://saracla.blogg.se/
Postat av: Emilie

Krya på dig ! Jag saknar dig, men tror inte jag vill träffa dig på ett tag ;)

2011-04-12 @ 23:16:32
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0