Gissa vad jag gör

Japp alldeles riktigt, ett sånt här sent inlägg betyder såklart att jag jobbar natten :) Är väldigt trött i natt men det är väl för att eftermiddagen spenderades på Birsta. Ja måste i princip ha en latdag för att de ska gå helt utan problem. Men vad gör väl de om jag är lite trött? Om några timmar får jag åka hem och lägga mig i min säng och sooova så länge jag känner för det och då kommer morgondagens nattpass att gå hur enkelt som helst :)
Läste iaf att det är rekord många som har sökt till mittuniversitetet till hösten, och jag som har känt att möjligheten finns att jag kanske kommer in känner just nu att jag ligger på botten och trampar... Men men deet är några månader kvar tills man får veta hur det kommer se ut. Men vi får hålla tummarna för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0