Fredag

Verkar som om jag har ordentlig bloggtorka just nu. Är ju ganska tråkigt för dom här korta inläggen som man gör är ju oftast inte speciellt roliga att läsa. Det är ju dom längre som är intressanta.
Har varit på kurs idag så då jobbade jag bara halvdag igår, så gick av 4 igår på dagen istället för 9 i morse och det var skönt eftersom att man är ju inte ledig i morgon heller. I morgon ska vi göra provet eller vi å vi. Jag ska göra högskoleprovet. Pluggade jättemycket i början men nu i slutet så har det inte blivit lika mycket. För man har ju så mycket annat att göra. Är iaf jättenervös och jag hoppas innerligt att jag får så pass mycket poäng som jag behöver för att komma in för på betygen är jag inte ens i närheten. Men men tiden får utvisa hur min framtid ser ut. Skulle det gå åt pipsvängen så har jag ett arbete som jag trivs väldigt mycket på med möjlighet till förlängning. Så oavsett så ser framtiiden ljus ut på det sättet.

Apropå det så vill jag be er kära vänner att lägga en röst på denna lilla skönhet på vi föräldrars omslagstävling... Så pallra er in på
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=44329



Ha en trevlig helg allihopa

Kommentarer
Postat av: Emilie

Done !:)

2011-04-01 @ 23:13:12
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0