14/4 Torsdag

Har varit och lämnat Grodan på dagis och så har jag hunnit med gårdagens BigBrother avsnitt också. Får kolla dagen efter på internet eftersom att vi inte har tv 11 längre... Gårdagen gick så jäkla snabbt så det kändes som om jag knappt hann med mig själv, men idag är det tvärtom. Det känns långsamt... Tilde på dagis och Patric på jobbet och jag är ensam :( Tråkigt värre. I morgon är Tilde ledig, kanske man skulle åka in till stan och bara strosa då. Kanske vi ska sitta på en bänk i solen och kanske dela på en liten glass. Bara njuta? Skulle vara häärligt. Men bara fö det så kommer det väl inte vara sol i morgon.
Väntar iaf på ett brev från komvux idag med betyget från Naturkunskapskursen som jag läste 09. Så idag ska jag skicka iväg mina betyg så dom har dom också, utan dom så kommer jag verkligen inte in på nån utbildning eftersom att man måste ju oavsett ha grundbehörighet. Sen är det ju genom högskoleprovet som jag har möjlighet att komma in nånstans. Men det är ju inte säkert att mitt resultat räcker heller men. I juli får man veta så det är bara 3 månader kvar :P

Nej ni, kanske göra nån nytta? Eller bara gå ut och sätta sig och njuta i solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0