Veckans sista dag och i morgon börjar allvaret

I morgon börjar jag jobba igen, jag börjar jobba på riktigt, känns konstigt. Fast det kan nog vara bra för Tilden är sjukt mammig nu.Dagarna rullar på här hemma iaf, Patric jobbar helg och jag och Tilden är ensamma hemma på dagarna. Men igår så var vi ju med tant Emilie. Först gjorde vi stan och sen blev det MediaMarkt för Emilie skulle köpa sig en icurl. Tilde spydde iaf och personalen kom springande med papper. Sjukt bra service ;)

Sen på kvällen tog vi oss en Max med Emilie och Jonas, såå gott :) Sen fortsatte vi svullandet här hemma, men då var jag överfull, kändes som att allt skulle komma upp, men det gjorde det inte som tur var. Vi la oss i sängen och skulle kolla på film men jag somnade som vanligt. Tilden sov iaf hela natten i sin säng igen och det var skönt. Sen vi kom hem från Tuniisien har nattningarna varit jättejobbiga och hon har vaknat och grinat en massa, men vi kom på att om Patric går in när hon vaknar till då somnar hon om igen men går jag in blir hon nästan mer hysterisk och hon ställer sig upp och ska ur sängen och till mig. Så det är ju tur att man är 2 stycken...

Nej ska man ta sig en frukost kanske. Har inga planer för dagen men när Patric slutat jobbet blir det iaf iväg för att rösta...

Just jag inflyttningsdatumet är bestämt. Så den 15 oktober flyttar vi och det ska bli så himla skönt. Den här 2:an är alldeles för liten nu. Yrvädret är överallt hela tiden :)

Så om bara några veckor. matfors here we come





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0