Nästan bara 3 timmar kvar

och tankarna rullar. Väldigt lätt hänt när man jobbar natten. Kollade igenom min blogg lite granna och kollade bilder och hur förra året var. Får mig att tänka på den 1 april 2009. Gjorde ett gravtest eftersom att jag var lite sen men jag var ju helt säker på att jag inte var med barn, men fram kommer ett svagt svagt plus. En överlycklig känsla väller över mig men också panik. Känns så längesen, och kan ju säga att tiden har ju aldrig tidigare gått så fort. Om 2 månader blir grodan 1 år. Helt otroligt. Overkligt, väldigt overkligt på nått sätt. Längtar tills jag får skaffa nästa fast vissa dagar känns det som om det räcker med ett, men andra dagar är det för lite.

Det enda jag saknar med att vara gravid var när grodan rörde på sig. Var så sjuk känsla men ändå så mysigt... Det är verkligen en alienkänsla....

Sä här såg jag ut för ganska precis 1 år sen





och ut kom lill monstret :)





Helt sjukt... Där gjorde hon inget väsen av sig och nu låter det ma ma ma ma ma pa  pa pa pa pa HELA dagarna haha

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag saknar dig som en tjockis =) Vad mysigt !

2010-09-28 @ 20:35:41
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0