Måndag

Helgen har spenderats dels på jobbet och med min lilla söta familj :) Fredag blev det ett litet dygnspass så på lördagen var jag ledig :) Så jag pappan och barnet spenderade fm på Birsta, inhandlade en ny bilstol åt Tilden. Det blev inte den jag ville ha för den hade fått lite sämre betyg och då fick Patric bestämma, och då blev det den som hade fått högst betyg (otippat? ne) haha så det blev en britax multi tech. Sen fick hon nått litet klädesplagg, eller rättare sagt 3 par byxor. Mamman fick sig ett par jeansleggings och pappan fick? Han fick sig nog ingenting han :) På kvällen bjöd jag ut min kära hälft på en liten dejt, och Tilden följde självklart med :)

På söndagen följde jag och Tilden med pappan till garaget en sväng. Pappan startade sin bil och den brummar lite mer än min och Tilden blev alldeles till sig, började skrika till brumljudet och hon viftade med armar och ben, min unge blir nog bilmekaniker eller nått :) Efter svängen i garaget for jag till jobbet :)

Måndagen har först spenderats lite små mysigt med familjen sen for jag och Tilden och köpte en regndress och stövlar. Så hon fick en Didrikson regndress och 3 par skor. Har lånat ut kameran så bilder på grejjerna kan jag lägga ut nån annan dag.

I lördags fick hon ju iaf ett par strumpbyxor från Lundmyr iaf. Har velat köpa dom ett tag men när jag har tänkt köpa så har dom inte funnits i rätt storlek :)

Dressen från Didrikson



Strumpbyxorna från Lundmyr (fast det står älskling på hennes)



Byxorna kommer från Hm (väldigt otippat)









Patric är iväg och besiktar bilen så jag håller tummarna hårt :) Tilden sover och jag tänkte börja plocka lite härhemma. Sen ikväll så blir det till att jobba natten och när jag kommer hem i morgon bitti åker Patric och jobbar. Så jag och Tilden tänkte nog gå och bada på Himlabadet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0