Buzzador

Jag har kommit med i en kampanj från Pampers Active Fit. Paketet hade kommit idag men jag har inte hunnit hämta ut det så jag tänkte göra det i morgon. Här hemma kör vi egentligen med Libero eftersom att Tilde var lite känslig när hon var yngre, tror inte hon är lika känslig nu om man inte räknar med dom Tunisiska blöjorna av märket pampers och libero. Blöjorna luktade värre än att gå in i en parfymbutik så det var väl kanske inte så konstigt att hon blev röd där bak då :) Så vi får se hur dom verkar som då, dom är ju iaf väldigt tunna så :)

Sitter iaf på jobbet nu och hoppas att natten ska gå smidigt. Har ju klarat av 2 timmar så nu är det bara 8 timmar kvar. Lillgrodan sover hos sin farmor och farfar i natt eftersom att Patric börjar kl 7 i morgon och jag slutar 8. Så då får jag även sova några timmar också :) Det är ju bättre med en glad och pigg mamma än en trött mamms.

Nej nu ska jag se på cold case på tv och sen blir de nog nån annan serie, kanske lite OC? Hoppas ni andra får sova gott. Själv tänker jag hoppa i säng runt halv 8 i morgon bitti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0