Torsdag

och jag föröker fixa lite här hemma, tänkte hänga upp mitt lilla hjärtas gardiner men ni ska ju inte tro att gardinstängerna räcker eftersom att det är som dubbelfönster. Blev så ledsen så nästan all ork försvann ur mig. Ikväll ska jag på ljusparty, ska bli spännande för det är ju inte varje dag och jag hade sån tur att monstret får följa med hon också. Måste plocka fram kläderna till begravningen också, gruvar mig nått så fruktansvärt. Har aldrig gått på en begravning och alltid sagt att jag aldrig skulle öra det heller men i morgon är det dags. Tilde ska leka med Jennie under tiden, vi får hoppas det går bra men det betvivlar jag inte :)
Sen måste jag även tillägga att jag SAKNAR DIG EMILIE och KIWI såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0