Tar en paus

ifrån packandet. Det är så tråkigt att packa, speciellt när man måste göra det själv, eftersom att vi varvar våra arbeten så vi har ingen dag som vi kan packa på tillsammans*,9+-++++++++ plus en dotter som självklart vill och ska ha uppmärksamhet. Igår var patric och tilde hemma medans jag jobbade och idag är det tvärtom. Fick iaf höra nått som man självklart vill höra om sig själv på jobbet. En annan vikarie hade tydligen sagt att mig skulle man passa sig för eftersom att jag är såå falsk och inställsam. Kul att den ordinarie personalen får höra såna saker om mig. Det är väl helt OK att man har sina egna åsikter men till saken hör att jag har träffat månniskan ca 2 ggr. Tycker sånt där är så tråkigt, och om man då bara hade nån aning om vad man hade sagt eller gjort för att förtjäna att det ska sägas såna saker om sig. Det är väl bara att släppa och lägga det bakom sig, men det är lättare sagt än gjort när man är så känslig som man är... Men men... Kanske man ska försöka ta tag i den där packningen igen... Vet bara inte vart jag ska fortsätta nånstans, kanske dags för Patrics garderob eller kanske skafferiet. För förrådet får nog han +3



köra
33333333333, i0morgon

,,,,,..,0 ,dotter vi
d datorn bäst att sluta bloggA

Kommentarer
Postat av: Mia

du! vetu, de där fick jag höra efter typ första passet jag haft med dej, och anledningen till att jag inte sagt nåt till dej om det är jag helt enkelt ville bilda mig en egen uppfattning! jag sa samma sak till jessica också, det spelar mig ingen som helst roll ifall ni var gangsters, skitsnackare el tjuvar DÅ, så länge ni kan bete er NU och sköter jobbet så är ju det det ENDA som räknas!!! och ärligt talat så kan ja inte tänka mej att ett enda ont ord om dej skulle va sant för du e ju världens sötaste & snällaste lilla person :) sådeså! KRAMAR!

2010-10-13 @ 12:29:38
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0