Lördag

Då var det äntligen helg igen då... Vilket betyder att helgen snart är över igen. Som tur är så har jag 2 nattpass bara nästa vecka, på måndag och tisdag.
Igår spenderade jag och Tilde fm på stan med Lina, sen när vi kom hem kom pappan också hem. Så han duschade och sen for vi till sjukhuset för att hälsa på hans mormor. Hon var inte vaken då vi var där. När vi kom hem igen ringde dom och berättade att hon hade gått bort. Så bara några minuter efter att vi gick så dog hon. Vi var hos henne och hälsade på innan vi åkte till Tunisien (var en hyffsat pigg stålmormor) så när vi gick därifrån så kramade jag inte om henne för det var så mycket folk där, sen säger jag till Patric att jag fick lite dåligt samvete över det men jag kunde ju alltid krama om henne nästa gång, så ta alltid tillvara på såna stunder för ibland som den här gången så kommer det inte en andra chans. Och det kommer jag ångra. Hon var helt underbar hans mormor. Lider så med honom för jag ser hur ont det gör honom och jag kan ingenting göra för att fixa det. Ingenting.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Den jag fick förra året är DÖD :P

2010-10-02 @ 19:26:29
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0