Soven och lunchad

Nu har jag sovi ca 3 timmar och jag och Grodan har hunnit med en lunch också.  Så nu sitter hon och leker och jag sitter framför dumburken såklart :) Funderar på vad vi ska äta till middag men det är ju så tråkigt att äta själv, ller visst, jag blir ju inte ensam eftersom att Grodan är hemma, men den där andra hälften då som man vill ska vara hemma. Han slutar 8 ikväll. Så kanske ger jag Grodan mat först och sen äter jag med älsklingen (nu låter jag väl inte så bitter?)  Ser iaf fram emot Grodans nästa nap så jag kan sova lite till. Kanske man skulle hitta på nått? Men jag har ingen aning om vad så vi kommer väl kanske bara leka här hemma som vanligt då...
Fick iaf väldigt trevligt besök på jobbet i morse i form av en liten 3-årig tjej, snacka om charmtroll :)QQ11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0