Patric...

Patric är den där knäppa personen som jag delar mitt liv med, killen som jag inte kan tänka mig att vara utan. Han som jag älskar trots att han är knäpp. Patric ger våran dotter svartvinbärsmjölk, han tar lite svartvinbärssaft och blandar i mjölken. Han tycker att det är gott med chicken nuggets med kaviar på. Bara det här säger ganska mycket. Just nu hinner vi inte att träffas riktigt så mycket som man skulle vilja, men tiden vi har ihop i soffan på kvällen spenderas väldigt ofta med att busas och tjicklas (stavning) Vi skrattar mycket ihop och det finns inget bättre än att höra hans pojkiga skratt, det får mig alltid att le inombords. Folk tycker att det låter som om vi varit gifta i 20 år bara för att vi jämt gnabbas, men allt som oftast är det ju på skämt och det är så vårat förhållande alltid har varit. Vi blir allt som oftast som 2 små barn. När vi väntade Tilde och vattnet gick satt vi framför vårat Nintendo wii och spelade New Super Mario Bros. Patric har köpt ett spel som heter Ninja Burger. Haha, konstigt som det låter så var det faktiskt ganska roligt. Nu är det cirka 30 minuter kvar tills han kommer hem och jag längtar så mycket. Ser fram emot tills han kommer in och jag får ge honom en puss, och jag ser fram emot att höra hur hans dag har varit. För det är dig jag älskar Patric.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0