nej, nu är det en sån där dag igen

En allmän skit dag. man har inte lust med nånting och man är ruskigt negativ. Tålamodet har legat på noll på eftermiddagen. Men jag laddar för i morgon... I morgon tänkte jag ta med barnet å kika lite julklappar till min mini familj. Min stora familj (vi vuxna) kör secret santa i år så jag ska bara köpa en julklapp till familjen. Bara till en person då. Men till Patric och Tilden kommer jag köpa såklart, och Jullan, Mellan och Wilda mina små älsklingar...
Sen tänkte jag eventuellt åka till jobbet till lilla L och kanske bjuda henne på lite fika, för det förtjänar hon lillgumman :) och självklart den i personalen som jobbar då :)
Jag och Patric har pratat om att vi måste hitta på nått snart, åka bort och vara lite lediga ihop. Om så bara en liten helg och bara få njuta av varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0