Grattis älskling på farsdag

Klev upp lite tidigare idag för att göra en frukost åt älsklingen (dock inte frukost på sängen). Men jag tände ljus och fixade. Sen gav Tilde sin pappa present såklart :) Pappan uppskattade :) I eftermiddag ska vi åka till svärisarna för att bli bjudna på middag. Sen saknar dom Grodan så dom vill träffa henne. Idag känns allt mycket bättre än igår. Hade en riktig depp dag, men det är skönt när dom är överstökade. Behöver såna ibland för att rensa ur lite :)
Igår skulle jag ta mig ett varmt å skönt bad när Patric hade kommit hem. Jag tände ljus och tog med mig lite dricka. Och sen la jag mig för att njuta. 5 sekunder senare står Grodan vid kanten, hon kastar i sina badleksaker sen springer hon och jagar dom längs med kanten, hon tjoar och är hel vild. Suktar efter att hoppa i och plaskar i mitt avslappnande bad ( :P ) Tillslut så ger jag upp så Patric får klä av henne och stoppa ner hon i vattnet, ungen blev alldeles nöjd. Det finns inget hon gillar så mycket som att bada. Det är hennes största intresse nummer 1.
Hon är en riktigt badgroda min lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0