Bilder

Nu ni, nu var det jätte längesen men idag ska ni få lite :) Kameran är hemma igen och vi har hyffsad ordning här hemma så :)


Antar att ni gissar på vårat vardagsrum


Köket


En bebiis som skulle ha legat och sovit


Stora älsklingen


Min lilla älskling

Så nu har ni lite insyn i vår värld. Har några lediga dagar nu fram tills på lördag när jag ska jobba igen. Då har jag ett kortpass och dygn på söndag. Men idag och i morgon är jag ledig :) Skönt att vila lite :) Är lite trött fortfarande efter nätterna. Nej kanske man skulle ta och hoppa in i duschen och ta en promenad till ica för att handla lite till middagen?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Snart kommer jag och hälsar på .. Jag ska bara lisa ut om jag lever eller inte först ;) PUSS o saknar dej

2010-11-04 @ 15:13:05
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Mia

gud vad fint ni har det, jag vill också ha stoooort ;)

förstår att ni trivs kanon!

å vad söt hon va lilltilde på sista bilden, extra söt alltså, som en liten docka :) drömsk blick! hihi



äntligen fredag nudå, härligt!

ska kasta in mej själv i duschen nu o sen skaja hämta yris tidigt, hoppas hon e på bra humör........ vänta bara tills tilde börjar på dagis å sätter igång me vägra-gå-o-klä-på-sig-o-åka-hem-raseriutbrotten..... mouhaaaa! de blir grejer de... ;) man känner sej först helt apatisk när dom sätter igång, sen blir man irriterad.. sen arg.. sen blir man ett MONSTER å bara lyfter med sej ungen under armen utan kläder & skor på och stegar ut. hua.. ja får nervösa utslag bara ja tänker på det! haha..



men nu skaja inte skrämma dej, jag ska låta dej bevara bilden av Sidney som en liten snäll minitant som aldrig bråkar o aldrig är tjurig.. jag tror de blir bäst så....... ;)



Ha en underbar fredag, babe!

KRAMAR!!!

2010-11-05 @ 10:37:37
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0