Tilde 5 månader igår

Hon växer så det knakar och man märker det egentligen inte, förren helt plötsligt när man tittar på henne. Shit vad hände med den där lilla lilla bebisen. När behövde jag inte hålla hennes nacke längre? Varför kan hon inte ha sina första kläder längre? Det går så snabbt men ändå så långsamt (som jag skriver varje gång) Hon satt alldeles själv i nån liten sekund i lördags. Hur stolt blir man inte då då? Hon har börjat ändra sina rutiner lite granna igen. Nu vill vi inte riktigt gå å lägga oss vid halv 8 (men hon är så trött) Så då slår hon sig fram till ca halv nio nio :)

Idag har jag fått jobb :) Ska börja jobba som personlig assistent igen, så nu har jag några pass i sommar så jag kan dryga ut mina mammadagar ännu mera :) Börjar första inskolningspasset på torsdag. Det ser vi fram emot :)

I morgon ska vi på BVC för andra vaccineringen. Så då får vi även se om tjejen har blivit nå tyngre och kanske till å med längre :)

Ska fixa nått att stoppa i munnen, är så fruktansvärt sugen. Kan inte förklara med ord hur jag känner mig



Och när man börjar bli trött på att sitta kan man ju alltid inta den här ställningen...





Ibland blir det så spännande att man måste tänka ohhh, kan man stoppa ormen i munnen?





Over and out


Kommentarer
Postat av: Emilie

GRATTIS till jobbet gumman =)

Vad härligt att få jobba lite;)

2010-05-03 @ 22:17:30
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0