Onsdag

Har egentligen ingen ork eller lust att blogga idag så varför gör jag det egentligen. Blev en liten tvångstanke faktiskt ;) Idag har jag gjort mitt andra inskolningspass och jag tycker iaf att det går bra, vad dom tycker har jag egentligen ingen aning om. Hade lite ångest när jag gick ifrån mina älsklingar. Tilde sov fortfarande men Patric ville att jag skulle bära över henne till honom så det gjorde jag. Och det såg så jäkla mysigt ut, och själv fick man pallra sig på jobbet :)Så nu har vi ätit middag och kollat på film och myst i soffan :) Härliga tider :) Snart läggdags igen för det är en ny jobb dag i morgon, fast då får jag sovmorgon för jag börjar inte förren 11 och jobbar till 19. Och på fredag börjar jag 22 och slutar kl 8 på Lördag morgon. Så tjingeling.

Förresten Emilie, smakade den där chokladkakan du har tjatat så mycket om, å ja tyckte inte den va smarra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0