Om jag skrev att det var skit häromdagen så var det inget mot hur det känns nu

Allt går bara åt fel håll och jag vet inte hur jag ska hantera det här. Tårarna bara rinner hela tiden. Och idag ska jag gå på ett jobbpass som börjar kl 16.15 och jag slutar inte förren på Lördag kl 19. Jag trivs verkligen på jobbet men idag är det de sista jag vill. Jag mår verkligen skit. Jag vill inte vara ifrån Patric nu. Jag vill verkligen inte. Hulda fick iaf 2 små söta bebisar igår. På kvällen gick jag på bio och Patric gick å la sig runt halv 11. När jag kommer hem ligger Hobbe på köksgolvet, han ser nöjd ut. Jag är på väg till kylskåpet när jag bara stannar upp. Det ligger en död katt på köksgolvet, trodde det var en ny katt men Hulda kom fram till mig så jag gick för att kolla i boet, men där fanns bara den ljusa katten kvar. Så Hobbe har väntat tills Patric somnat och antagligen väntat tills Hulda gått på lådan eller nått, sen tagit kattungen och dödat den och ätit upp en del av den. Så det här är en del av varför jag mår skit. Bara en liten del.
Jag är iaf glad att hon har en liten söt bebis kvar...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Låter inte så där det här hörru. O Hobbe är DUM !

2010-05-28 @ 18:34:01
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0