Nu börjar tröttheten slå in

Men det är snart bara 4 timmar kvar. Det börjar ljusna ute också och då känns det lite lättare. Sen blir det hem för att umgås med Tultan. Patric åker iväg på jjobbet när jag kommer hem, så jag kommer få hålla mig vaken i ytterligare några timmar. Tur att Tultan tar sig en nap vid ca 10 tiden. Och en runt 12 ungefär. Den första är bara en liten kortis men den andra den kan hålla på i ca 2 timmar. Så då får jag sova :) Åhh vad jag längtar :)
Humöret är inte på topp idag, eller det har väl visserligen inte varit på några dagar. Men på dagen idag har det ändå gått hyffsat. Jag och Tultan var ute på birsta och shoppade, hon fick lite nya kläder och jag fick lite nya kläder. Hon fick en pool, det fick inte jag, jag får snällt sitta bredvid när vädret tillåter att hon badar i det för första gången :)
På söndag är det morsdag också, tro vad man ska hitta på till mammsen då? Tror inte jag kommer åka dit nått så det kommer väl skickas blommor kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0