Lördag

Det blev inget jobb för mig igår då jag istället fick pallra mig upp på sjukhuset för en undersökning. Under hot från svärmor :P Undersökningen visade iaf det jag redan visste, bebben var inte kvar längre. Min storasyster Anna var med mig och det var helt underbart att ha henne med, även fast man är så nere som man är så lättar hon upp situationen och jag fick mig många många skratt. Sen på kvällen så tog Patric, hans syster och hennes kombo med mig för att få bort tankarna lite och det hjälpte också jättemycket. Så allt känns bra här utanför muren som jag har byggt upp runt om. Innanför ska vi nog inte prata om för allt som har hänt var för mycket på 2 dagar.
Men vad säger dom, allting kommer i 3  så nu måste det alltså vända för mig. Nu ska det bara hända mig bra saker. Det här året ska bli så mycket bättre (ja andra halvan av året iaf)
Idag blir det väl att gå ner på stan en sväng morsdags presenter ska shoppas. Funderar fortfarande på om jag kommer att kommas ihåg?!

Emilie: Var inte ledsen för att du inte åker till Grekland just nu, för vi ska ha en sån underbar sommar sen du å jag (kanske får Jonas och Patric vara med på ett hörn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0