Lördag morgon

Klockan 08.02 fick jag en ordetnlig spark i magen, och det är ju inte så att det inte gör ont för nu är hon stark. Hon fick sova med oss eftersom att tanden stör så pass mycket, känns som om det är lite extremt mycket, men det kommer gå över.
Idag ska jag och Tildes farmor gå ner på stan. Dom ska tydligen sätta ut drakarna så då var det lite evenemang, så då måste man ju gå ut. Och då kanske det blir lite shopping, och i vanlig ordning antagligen inte till mig utan till Tilde :) haha men men så är det :) Nu är det iaf helt bestämt att vi ska åka till Tunisien, farmorn och farfarn ska kolla om dom kan få semester då så att dom också kan följa med, ska ringa mamma och pappa och kolla också. Är tveksam om dom kollar vilja följa med. Pappa hatar verkligen att flyga.
Idag tänkte jag köpa nån present åt syster och Matte, och nånting åt Joline och Mellie såklart. Kommer självklart inte hjälpa på nått sätt, men ja jag vet inte ens vad jag ska säga. Lilla hjärtat, vad du än gör så kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tunisien, gud så härligt =) Jag blir lite avis;) Vi får åka nästa år =)

2010-05-08 @ 19:26:57
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0