Har jag ett barn?

Igår kväll var första gången det var lite tungt. Dagen var lite småblandat humör men inget som man liksom reagerade på. Vid halv 8 gick hon och la sig som sina gamla vanliga rutiner igen :) Vid halv tio vaknar tjejen och hon är alldeles kokhet, tar tempen och hon hade 39 graders feber, så jag gav henne en alvedon och sen fick hon ligga och mysa med mig i soffan och dricka lite av sin morotsdryck. Hon verkade tycka att det var så gott, den där iskalla drycken i hennes febriga kropp. Sen fick hon sova i soffan medans vi var vakna, under den tiden å vaknade hon några gånger och ville dricka, sen somnade hon om sött igen. Så inatt fick hon iaf sova med oss i sängen så hon inte skulle tycka att vi var långt borta. Men sen sov hon hela natten ända tills halv 7, då var det dags för lite käk. Sen somnade vi om till halv 10 :) Så ruskigt skönt :) Idag verkar hon vara sitt gamla jag igen. Men vaccineringen och tansebusen gjorde väl sitt till. Men jag är så glad att hon ändå är en liten solstråle även fast hon var febrig.

Nej nu ska hon nog få lite gröt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0