Får man skriva skit, skit, skit???

I morse var jag faktiskt riktigt glad, kändes skönt att gå hemifrån jobbet. Tog mina väskor (handväskan och laptopväskan) och promenerade mot bilen. Kommer till parkeringen och såg inte bilen och tänkte att den står väl bakom nån bil där, men Nej, min bil var borta. Någon snodde min bil medans jag var på jobbet. Visst det var inte nån ny eller snygg bil men den hade helt annat värde för mig eftersom att det var min farfars gamla bil. Bilen hade lika många år på nacken som mig. Båda är vi av årsmodell 85. Nu står jag och Patric utan bil, för att nån inte kunde hålla sina klåfingriga fingrar i sina egna fickor.
Så dagen som började så bra blev som en platt platt pannkaka. Har skickat ett sms åt Patric nu iaf och frågat om vi inte kan försöka skaffa barnvakt ikväll så vi kan få rå om oss. Tycker vi har haft så mycket motgångar under våran tid ihop. Har sett ut ungefär så här: Patric blir arbetslös och då får vi veta att vi väntar Tilde, graviditeten går och några veckor innan Tilde föds blir jag arbetslös. Sen rullar det mesta på riktigt bra, förutom att Patrics bil går sönder 3 veckor efter Tildes födsel. Att laga den skulle kosta ungefär lika mycket som dom kostar när man köper dom. Så vi har min lilla bil Rune. Men nu finns inte lilla Rune kvar och Patrics bil är fortfarande trasig men den lagningen har påbörjats, men det är ett projekt i sig bara det.

Hoppas älsklingen fattar att jag verkligen behöver lite ensam tid med honom nu, men det borde han väl förstå om jag skriver det rätt ut, utan nått konstigt kvinnospråk som dom annars kan skylla på...

Kommentarer
Postat av: Emilie

2010-05-26 @ 22:20:42
URL: http://e
Postat av: Emilie

Vad är det du säger ? Har nån snott bilen ?? Asså VA ? Ja, det finns ju idioter..

2010-05-26 @ 22:21:36
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0