Åhhh vad jag är arg

Patric är iväg och fiskar, han ringde efterca 10 min efter att fisket var igång och han hade fått sig en 2 kg öring. Mums tänkte jag. Han pratade med sina föräldrar så det bestämdes att vi skulle äta med dom. Kl 4 pratar jag med honom och ska dom väl fiska en liten stund till... Till saken hör att jag har varit skiiiiiiithungrig sen kl 4, så nu har jag väl skåptätit allt som finns här hemma, men nu är jag ruskigt skiiiiiiiithungrig och han har FORTFARANDE inte kommit hem.  Åhhhhh vad arg jag är. Å så har jag och Emilie bestämt att vi ska vara med varann ikväll, men hur ska det gå då om han aldrig kommer hem. För den där fisken ska ju inte rensas innan den ska tillagas och det ska kokas potatis och det ska göras sås!!!
GLÖM att jag kommer hjälpa till.
INTE EN CHANS!!!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hahahahaha....

2010-05-22 @ 19:49:47
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0