1a maj

Då var sista april avklarat då. Blev inget festande från våran sida. Vi vr iväg till Anki igår och åt middag. Vid halv 12 i natt var vi hemma. Sen ringde Patrics syster och ville ha skjuts så då fick jag fixa det eftersom att Patric hade druckit öl.  Sen så somnade vi väl båda ganska snart efter det.
Har iaf haft en underbar natt, och älsklingen gav mig sovmorgon. Snacka om guld värt. Fick sova till halv 11 och det var ruggigt skönt, fast kändes som om jag hade kunnat sova en massa timmar till. När jag kliver ut ur sovrummet så kollar Grodan på mig och smilar :) Är inte det kärlek så säg. Nu ska jag fortsätta gårdagens städning litegranna. Och ikväll blir det middag med Emilie och Jonas.

Kommentarer
Postat av: madde

jag ska jobba på telia i sommar :) vi var 10st från telenor som kom med :) skoj, men gruvar mig för att lämna ella:/

2010-05-02 @ 13:35:58
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0