Torsdag

Vi kom hem vid halv 1 tiden i natt för vi hade varit och hälsat på syster och Matte. Matte fyllde år i tisdags men vi var där och grattade igår eftersom att dom var på Magnus Betner i tisdags. Vi blev bjudna på god mat och så fick vi kladdkaka. Mums... Sen när sånt var avklarat försvann Matte och Patric upp på 3:e våningen och spelade på playstation 3 hela kvällen. Jag och Anna kollade på ett avsnitt av dating in the dark och sen gick vi ner på nedersta våningen och spelade lite spel (Jag vann) Swn låg vi på mellan våningen och myste i deras säng. Låg bara och kände på Annas mage hla tiden. Jag längtar så himla mycket tills bebben kommer. :) Lilla söta bebben :)

Patric är uppe i Sidsjön nu med sin syster och åker snowboard. Tänkte åka upp dit och gå ett varv med grynet när hon vaknar. Om vi hinner alltså :)








Kommentarer
Postat av: Emilie

Jonas blev aaasss impad, men han ville inte erkänna det :P haha. Den där ungen på bilden är bra söt, vet inte riktigt vart jag fick tag i na, Hon måste ha vackra föräldrar ;)

2010-03-11 @ 18:24:14
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0