Hallå hallå i stugan

Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Har varit här sen igår. Jag och Emilie for mot Kramfors runt 12 tiden igår. Vi gick en sväng på stan och kollade. Sen gick vi vidare mot sylos och åt lunch och sen gick vi in på dollarstore. Hittade 2 söta grodbodysar till Grodan. Och så fick hon en liten groda som jag hängde på suffletten till barnvagnen. Inte för att hon brukar vara vaken speciellt mycket när hon ligger där i men :) Men det kommer väl bara bli mer och mer :) Nu ligger hon lugnt och sussar i spjälsängen. Igår kväll lät jag mamma och pappa vara barnvakt och så for jag till stan med Emilie. Där satt vi i kåtan och lyssnade på Studio 3 som uppträdde. Dom var himla bra. Jag och Emilie som är pensionärer gjorde kväll tidigt och var hemma runt halv 2 tiden. Sen blev jag väckt av Joline kl 9 som minsann informerade om att Tilde hade grinat flera gånger på morgonen och att hon kanske var hungrig :) Haha så upp klev jag och gav barnet mat och sen så år vi frukost. Nu kommer väl mamma och pappa snart åka men jag ska vänta tills Emilie har vaknat och hon är klar och vill åka hem :) Nej umgås lite mer med föräldrarna kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0