Slutet av dagen

Då gick Tildes halvårsdag mot sitt slut, eller ja för henne är den redan slut eftersom att hon ligger och sussar. Riktigt tjurig idag för hon ville minsann inte somna ;) Så då fick hon komma upp och mysa med sin papps lite till. Hon blir lite mer pappig nu när han har börjat jobba. Hon är väl less på mig när kvällen kommer.
Annars rullar allt på och förhoppningsvis så har vi köpt oss en ny bil (ja inte ny men) till helgen. Man blir ganska handikappad av att vara utan. Känns ganska bra fast jag tror att det mesta är ganska undantryckt för jag har inget tålamod och stubinen är nog inte ens en mm nuförtiden. Känner mig så hemsk men samtidigt så måste jag ju få låte det ta tid. Det vart lite för mycket för oss under mindre än en vecka, men det kommer.
Ser fram emot att jobba på fredag iaf. Jobbar fredag och lördag natt :)
Blir bara bilder ifrån mobilen nu eftersom att våran kamera är trasig om jag glömt att informera om det :)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0