passar på att blogga

eftersom att nu kommer jag antagligen inte att blogga förren på torsdag eller fredag. Åker ut till vildmarken i några dagar och vilar upp mig. Är fruktansvärt trött idag alltså. Skulle vilja gå och lägga mig men jag måste packa... Och när ska man få det gjort då? Egentligen nu... Kommer inte ens ihåg vad jag skrev i natt? Typiskt. Men nu i veckan skulle vi iaf få svar på den lägenheten, men så måste vi ju fundera på om vi vill flytta dit, som sagt lägenheten verkar verkligen kanon och egen ingång var det... Har inte så bra koll men det var nog hyffsat nära "centrum". Men men som sagt vi får se :) Nej nu ska jag ta mig i skinnet och packa och sen vila kanske tills syster hämtar upp oss.
Ses om några dagar igen

Kommentarer
Postat av: Emilie

Grinig, jag är inte grinig, jag är helt fantastisk ;) Men hallå, ni får INTE flytta till matfors, hallå jag som knappt hittar inne i stan, jag kommer aldrig kunna hälsa på.. Fast det är kanske det ni vill åt;P Puss och vila upp dig ordentligt nu, för jag har en hemlis att berätta när du kommer tillbaka till verkligheten igen ;)

2010-07-26 @ 20:29:41
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0