Lördag

Under gårdagen hann vi med mycket. Vi hämtade ut Tildes pass (fatta att det bara är 1 månad kvar) sen hämtade vi ut biljetterna till Volbeat :) Dom är inte förren i oktober men det ska bli så roligt :) Sen var vi ju självklart och tittade på lägenheten och som ni redan vet så är det bestämt att vi ska flytta dit. Innan var jag ganska nervig, det stod ju att den var fräsch men det kan ju vara fräsch utan att vara snyggt och sådär. Sen satt jag och tänkte tänk om den är helt perfekt och så är det ändå inte vi som får den, vi visste ju inte hur många han hade bokat in för att komma och kolla. Men väl där så surrar vi på och han släpper in oss och jag tyckte att det kändes som att kliva in i ett hus (det var inte den där typiska lägenhetskänslan) Blir förundrad över att det ser så himla bra ut. Kollade tvättstugan, toaletten, vardagsrummet och köket. Det var kanon, det enda jag reagerade på var att det var en gammal fläkt i köket (so what) Sen promenerade vi upp för trappen, kollade alla rummen och klädkammaren som är stort som ett rum det med och lilla toaletten. Det jag trodde enligt planlösningen skulle bli vårat sovrum kommer att bli Tildes rum. Det var så stort så hon kommer få plats med mycket grejjer där :) Och vi kommer ta rummet mitt emot. När vi hade kollat så sa han att vi fick fundera lite och återkomma några timmar senare för det var många som var intresserade. Så 2 timmar senare ringer vi upp, inget svar. Ytterligare 1 timme senare så är det klart :)

När barnet har vaknat tänkte jag jag ta med henne ner på stan kanske? Tråkigt att bara sitta hemma ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0