Veckans sista dag

men vem räknar? Här hemma har vi som sagt inga veckodagar, jo när det är nått inplanerat bör man hålla lite koll men :)
Som i morgon måste jag hålla koll på att vi ska iväg på fotografering till tidningen :) Man bör ju inte glömma bort det.

Igår var jag hundvakt en liten stund åt systers hund Lennart. Han är så himla söt, tjock knoppen :) Hon kommer ha mycket att stå i när hennes nya bebbe kommer :) Joline, Svea, Lennart och en liten bebis. Det gör man bra som klarar av :)

Idag är jag iaf jättestolt för när vi låg i sängen och myste i morse så vände sig Grodan till mage. Antagligen bara en engångsförteelse men jag är lika stolt ändå. Vänt sig till sidorna har hon ju gjort sen hon var en vecka, men nu kom hon över till magen :)

Idag verkar hon även vara på lite bättre humör, eller hon var ju inte på dåligt humör igår men hon var väldigt klängig, fick inte lägga ner henne en sekund och hon vägrade sova, så hon sovde knappt på hela dagen. Men nu ligger hon och sussar och smilar, så förhoppningsvis drömmer hon nått bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0