Uttråkad

Hade tänkt åka till min syster idag men hon åkte på jobb. Så det blir väl att byta kläder på spygrodan och sen på mig själv med och gå en promis så får hon sova ute i vagnen sen. HÄnder liksom inte så mycket nu, börjar bli väldigt uttråkad på det här. Känns att det tär, känner mig inte som mig själv, är inte riktigt bekväm. Känner mig nedstämd. Hoppas jag hittar ett extra jobb så jag kan få komma iväg nån liten timme i veckan bara. BAra lite lite. Är underbart att Patric är arbetslös men samtidigt så tär det också. Man är van att inte träffas 24/7 men nu är det exakt vad vi gör. Ser iaf fram emot att åka hem till mammsen å pappsen på fredag, ska vi bubbla å bara ta det lugnt...


Mina älskade hjärtan...


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vi kan leka imorn, eller vi kanske han ta en prmomis ;) Om vädret tillåter =)

2010-01-18 @ 22:34:08
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0