Små panik

I natt var jag vaken ganska länge så jag tänkte att jag skulle betala mina räkningar, och när jag loggar in på internet banken så får jag en himla panik när jag ser att jag bara har fått 3000kr. Så försäkringskassan gav mig bara dagar från december och inget rån januari. Så jag ringde dom nu på morgonen och hamnade i en kö. Det var väl ca 250 personer före mig i kön :/ Men det gick snabbt. Hon jag pratade med såg att det blivit fel så pengarna ska betalas ut, men det tar väl några dagar, fast det gör inte mig något, huvudsaken är att jag vet att jag får dom :) Men dom verkar haft mycket problem eftersom att det var så lång kö.

Idag blir det ganska lugnt, det enda vi har på schemat är storhandling (harr inte gjorts sen vi fick grodan) så det är väl på tiden. Sen ikväll blir det väl kanske så att mann går till Mats och Karina eftersom att Millan kommer hem från sin 3 månaders utlands tripp nu idag. Hon borde nästan ha landat i Sverige nu. Hoppas hon tycker att det är härligt väder ;)

Sen på Torsdag ska vi bjuda Emilie och Jonas på middag och sen blir det bio på Snabba Cash, äntligen ska man få se den :)


Kommentarer
Postat av: madde

Hahaha! ja det var 240pers när jag ringde!!!:D men jag tryckte in mitt nummer,så ringde dom upp mig när det var min tur..bra att man kan göra så iallafall!!!:D

jaaa jag blev så less...visst ja kommer få pengarna! men hadde behövt dom idag! Typiskt!

2010-01-25 @ 12:01:27
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Emilie

Lister is the shit ;)

2010-01-25 @ 23:20:51
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0