Idag Torsdag

och i morgon efterlängtad fredag. I morgon ska vi bli bjudna på middag på Mezoyo. Längtar så mycket! Är det nått jag uppskattar så är det att äta ute. Har aldrig ätit där förut så det ska bli spännande. Och sen på Lördag så kommer mamma å pappa. Var längesen ja träffade dom nu, Det var på annandan, så det har ju hänt litegrann med Grodan. Känns som om hon börjar bli så stor, det känns som om det går alldeles för fort.

Idag har min lilla favorit Emilie varit här :) Vi har bara suttit i soffan å surrat en massa (och jag blir så glad) å så har vi ätit Tigerkaka som Patric bakade igår. Patric har iaf åkt iväg til Njurunda men nu hoppas ja han ska börja tänka på hemgång för nu börjar ja bli jätte hungrig. För övrigt så har jag himla ont i skinkan efter att ha använt en sån där Abtronic grejj ;) haha låter töntigt men dom är ju ganska skön att använda, men som sagt så har den pressat nån muskel som drar ner i rumpan så Patic får nog massera ikväll!!!

Mammas lillgroda

     

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fasen va söt hon är på det där kortet där hon räcker ut tungan ;)

2010-01-14 @ 22:48:52
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0