Äntligen helg :)

Inte för att det gör nån skillnad för mig. Vet inte vad jag ska göra i helgen... Patric ska ju jobba så... Wow idag är jag uppe riktigt tidigt :) Kl 10 vaknade vi idag. Skönt attkliva upp i tid ibland också.
Igår bjöd vi som sagt Emilie och Jonas på middag och sen gick vi på bio, maten vat skitgoo som jag längtat (hoppas bara dom tyckte det med) Tycker det är jobbigt att bjuda på middag för ja e alltid orolig att dom inte ska tycka om maten :) Haha. Filmen var hlt ok, men vissa saker tycker jag var helt onödiga och nu känner jag att jag måste läsa boken också... Sen blev jag så j-a irriterad för det satt 2 tjejer snett bakom och den ena av dom hade väl läst boken. Och hpon satt non stop och surrade och berättade vad som hände och vad som händer i filmen, hallå vi kollar ju, hennes kompis kommer väl också se vad som händer???!!! Nä fy. När filmen var slut iaf så gick Emilie och Patric på toa så jag beklagade mig till Jonas å sa att ja blev minsann så förbannad haha, bara det att då står tjejen där 3 meter bakom, ja skämdes lite då, fast de tycker ja inte ja ska göra egentligen. Men det var bara så pinsamt då...

Blev lite impad igår, Tilde tycker ju att alla är ok, hon har inga problem med att okända håller i henne, men igår, hon var så "betuttad" i Jonas, han höll inte i henne men hon låg och kollade på honom hur mycke som helst. Hon var alldeles tyst å så låg hon bara och kollade in honom. Tjejen har sin första crush tror jag ;) Haha

Idag blir det ev ikea för att åka och köpa nya madrasser till sängen, våra har ju jag legat sönder och dom är bara 1½ år gamla, så dom ska vi lämna in också, eftersom att det var 15 eller 20 års garanti...

Nja kanske man ska göra sig lite frukost :)

'Tant Emilie och Grodan



På måndag ska vi förresten på babyfotografering, vad är det man säger Bättre sent än aldrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0