Torsdag och i morgon helg :)

Idag brjade vi med lite morgonmys i sängen :) Sen klev pappa och Tilde upp och krde morgonrutinerna. Tog mi en dusch och sen frukost och sen blev det Birsta med Millan. Väl hemma så fixade vi med middag och sen gjordes inte så mycket. Men nu på kvällen blev det en mysig promenad med Emilie (plopp, ditt) ;)
I morgon så ska jag och Tilde åka till Härnösand till syster yster. Där blir det tjejkväll med en massa gravida människor ;) Men dit hör inte jag längre, fast dom räknar fortfarande in mig ;) Sen åker vi väl hemåt på Lördagen och då ska Patric  jobba så man har ju inte precis nån brådska. Sen på Söndag är det Alla hjärtans dag men kommer Patric komma ihåg mig? Skulle nog inte tro det... Jag tänker nog inte anstränga mig i vart fall. Kanske bara lagar nån lite godare middsg. Lagad med kärlek ;)

Hela familjen



Jag och lill älsklingen








Natti natti på er. Nu ska jag kramas med den stora älsklingen

Kommentarer
Postat av: Plopp, ditt

USSSCCCCHHHHHH Michis FY !

Fina bilder iaf !=)

2010-02-12 @ 19:05:04
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0