Snart helg...igen

Tycker det går sjukt snabbt nu faktiskt. I morgon ska vi väl eventuellt åka slalom, eller jag ska åka slalom och Patric och Millan ska åka snowboard. Får se om jag kommer åka någonting fr min hals är verkligen inte kry. På dagarna går det hur bra som helst, kicklas (stavning?) litegranna sådär men inge värre, på kvällen kommer sandpappret och på natten får jag riktigt ont. Och i morse vaknade jag utan röst :( Stackars Tilde, försökte prata med henne men det kom bara krax :) Men hon smilade ändå så hon verkade ju fortfarande veta att det var jag :) Hon ligger iaf här bredvid mig i soffan och halvsover, hon vaknar och somnar om vartannat :)

Kanske dags att göra sig något i frukostväg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0