Nice...

Åhh vad skönt det känns. Grodan vaknade för en stund sen och ville ha morgon mat, å så bytte vi blöja och nu sover hon igen. Både hon och Patric sover och jag kunde inte somna om, men idag gjorde det verkligen ingenting för jag känner mig utvilad och nu har jag gjort iordning frukost och jag sitter här i tytnaden. Den som inte är allt för vanlig längre. Så nu ska jag ta mig min frukost, mysa ner mig i soffan och se lite serier.

Nu har vi även efter många om och men bokat en stuga. Vi kommer att åka till Hassela den 14 Mars, nu blev det bara sön-tors men vi står på väntlista att få hela veckan om det blir någon avbokning. Vi valde Hassela eftersom att vi har Grodan också, så det känns perfekt. Kan farmorn passa henne en dag medans jag åker skidor och dom andra kan jag bada med henne eller kanske åka lite längdskidor och dra henne på en pulka där bak. Åh vad jag tycker det känns mysigt. Har ju aldrig varit iväg sådär på vintern, så det här är en höjdpunkt för mig :) Det blir Jag, Patric, Grodan, Mats, Karina, Millan och Sebastian.I en liten liten stuga men finns det hjärterum så...

Sen i April så åker jag och Grodan till Stockholm så nu har jag mycket inplanerat :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha jo den där bilden tog t.o.m när vi "inte va tillsammans". Är väl sisådär 4 år sedan ;) Men jag tycker vi är så söt på den, + att det är ganska svårt att få en pussbild av jonas nu för tiden, eller ja få en puss är ganska svårt ;P

2010-02-16 @ 13:27:07
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0