Grodan 2 månader

Idag fyller lill grodan hela 2 månader :) Känns som om det har gått så snabbt men ändå långsamt.
Igår var vi ju och fotograferade oss och fotografen var väldigt rolig och lättsam, så på Lördag kommer vi vara med i tidningen, bättre sent än aldrig, eller hur? :) Vi tog bara bilden till Tidningen nu och så beställde vi en A4 förstoring på den. Sen har vi bestämt att vi ska åka dit igen när hon är lite äldre, kanske 6-7 månader.
Idag har jag och Grodan varit  på Birsta med Millan och Karina.
Vi har ju haft tt babygym till Tilde som hon inte har varit ett dugg intresserad av, så jag har börjat fundera på om min kära dotter är lite sen, för när man läser andra bloggar om jämngamla barn så har alla andra tyckt om sina så idag köpte vi ett nytt till henne och så här såg hon ut då:





Så det var nog gymet hon bara inte tyckte om. Men Bamses djungelgym var kanon.Sen finns det även en ring till som man kan blåsa upp när hon kan sitta själv. Då kommer det se ut så här:




Idag när vi skulle äta middag iallfall så blev hon lite sällskapssjuk så Patric fick börja äta medans jag höll henne, och när han hade ätit klart var det min tur att äta så Patric kommer fram till mig och plockar upp henne och då splash! Tilde kräktes och min mat klarade sig inte :( Men men så är det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0